قیمت میلگرد در بورس

یکی از راه هایی که در چندین سال گذشته برای خرید محصولات فلزی، به خصوص میلگرد به راه افتاده است، بازار بورس کالاست. بازار بورس کالا از سال 1382 در ایران راه اندازی و آغاز به کار نمود. در روزهای اخیر قیمت میلگرد، در بازار داخلی با افت و خیزهایی زیادی همراه بوده است و بازار محصولات فولادی، تحت تاثیر کاهش نرخ ارز و سکه، نوسانات زیادی داشته است.

سازمان بورس اوراق بهادار، یکی از بزرگ ترین بازارهای سرمایه در کشور است که زیر مجموعه، سازمان بورس کالا به حساب می آید. در شرایط کنونی بورس کالا در ایران، انواع کالاها در بخش های صنعتی، شمش طلا، معدنی، فرآورده های نفتی، پتروشیمی و محصولات کشاورزی موجود است که به وسیله کارگزاران مورد تایید سازمان بورس و اوراق بهادار داد و ستد میگردد.

قیمت میلگرد در بورس
قیمت میلگرد در بورس

مراحل خرید و قیمت میلگرد در بورس 

برای هر بار خرید میلگرد در بورس، می بایست فرم درخواست خرید خود را تکمیل نمایید و برای آنکه از بوجود آمدن بازار سیاه جلوگیری شود، محصولات فلزی همچون میلگرد، با ارائه مدرک و شرایط خاص فروخته می شوند. امسال، قیمت میلگرد در بورس با نوسانات زیادی همراه بوده و وضعیت به گونه ای بوده است که فعالان بازار آهن و میلگرد را دچار سردرگمی نموده است. بسیاری منتظر می مانند تا قیمت ها شاید افزایش پیدا کند و سپس محصول خود را بفروشند و سود بیشتری به دست بیاورند و عده ای نیز به دنبال کاهش قیمت ها هستند. میلگرد؛ فلز ارزشمندی است و به دلیل مصارف گسترده ای که در صنایع مختلف دارد، قیمتی برابر با طلا دارد. از اینرو نوسانات قیمت این محصول برای مشتریان بسیار حائز اهمیت است.

در گروه صنعتی آتروپات می توانید با سفارش انواع میلگرد ترانس، میلگردهایی با قیمت مناسب، کیفیت عالی و اجرت کشش بسیار مناسب را تهیه و سفارش دهید.

  • گروه صنعتی آتروپات
  • شهریور 15, 1399
  • 812 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

مشاوره رایگان از طریق واتساپ