افزایش قیمت آهن در روزهای اخیر

در پی افزایش قیمت آهن در روزهای اخیر انتظار میرود شاهد واکنش هایی در بازار به واسطه اخبار منتشر شده در رابطه با تعیین فرمول قیمت گزاری جدید برای محصولات فولادی باشیم. همانطور که می دانید قیمت آهن، بعد از عید، وضعیت درستی نداشته است. یکی از اصلی ترین دلایل آشفتگی های اخیر نیز، بی برنامه بودن مسئولان در حوزه فولاد بود. از سویی دیگر مدیران ارشد وزارت صمت؛ قصد دارند با تغییر بنیادین شیوه تعیین شمش، تنش های ارزی بر قیمت انواع محصولات فولادی را کاهش دهند.

در وضعیت حساس کنونی؛ هر تصمیمی که بتواند باعث کاهش اثرات تنش های ارزی بر قیمت محصولات فولاد ی شود، میتواند تاثیرات مثبتی برای بازار فولاد و آهن ایجاد نماید. مدتی است که با موج افزایش نرخ ارز قیمت مقاطع فولادی و محصولات پر مصرف صنعت فولاد در صنایع تولید خودرو، لوازم خانگی و ساختمان و … متاثر دلار بوده است.

برخی پیش بینی ها نیز بر این مطلب اشاره دارد که در ماههای آینده، حتی در صورتی که جو بایدن، در انتخابات آمریکا پیروز گردد نیز، شاهد نجومی شدن قیمت دلار در ماههای آینده خواهیم بود. امیدواریم که با این شرایط، هر چه زودتر قیمت گزاری محصولات فولادی، تا حد ممکن سر و سامان گیرد.

افزایش قیمت آهن در روزهای اخیر
افزایش قیمت آهن در روزهای اخیر

این روزها و در بازار قیمت آهن، با بازارهایی همچون: دلار، طلا و … قیمت گزاری میشود که همین امر سبب افزایش قیمت آهن در روزهای آینده خواهد شد. در وضعیت کنونی قیمت هر کیلو میلگرد از محل کارخانه 7.200 تومان است که با اضافه شدن مالیات بر ارزش افزوده و هزینه حمل، قیمت این محصول در بازار بیشتر نیز خواهد شد. برای اطلاع از قیمت روز انواع میلگرد ترانس، نرخ اجرت کشش میلگرد، میلگرد ترانسمیسیون و سایرخدمات در حوزه آهن و میلگرد میوانید با کارشناسان ما در آتروپات تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + سه =

مشاوره رایگان از طریق واتساپ