قیمت میلگرد

در روزهای گذته و با بررسی وضعیت بازار، شواهد حاکی از آن است که بازار نسبت به سیگنال های کاهش قیمتها و به خصوص تعدیل قیمتهای جهانی، بی توجه شده و هیچ واکنشی نیز به این موضوع نشان نمی دهد و فقط در انتظار عوامل موثر در افزایش نرخ آهن آلات یا همان رشد نرخ ارز هستند. در روز گذشته و با اعلام قیمت انواع آهن آلات از سوی تولیدکنندگان، قیمت میلگرد در ابتدای روز و از سوی فروشندگان اصلی این محصول، بدون هیچ تغییری اعلام گردید. برخی از فروشندگان نیز با افزایش 50 تا 200 تومانی بر روی محصولات، فروش خود را به پایان رساندند.

شرایط موجود بر بازار به گونه ای است که در ابتدای روز گذشته، قیمت هایی که برای مقاطع مختلف اعلام گردید، نشان داد که بازار به ثبات نسبی رسیده است. اما در ساعات دیگری از روز، از سوی تولیدکنندگان، قیمت برخی از آهن آلات با افزایش، روانه بازار شد. از سوی دیگر جالب است بدانید که نرخ دلار از کانال 23 هزار تومان عبور کرده و وارد کانال 24 هزار تومان شده است و حتی در ساعاتی این رقم به نرخ 24 هزار و 100 تومان نیز رسید.

رییس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد در مصاحبه ای در رابطه با تاثیرات رشد نقدینگی بر بازار فولاد و قیمت میلگرد گفت: در سالهای اخیر و به دلیل رشد نقدینگی بدون پشتوانه، شاهد ضرر و زیان های بسیار ی بر اقتصاد بوده ایم. حمیدرضا رستگار در ادامه بیان نمود: فولاد، کالایی مصرفی است ولی متاسفانه و در حال حاضر تبدیل به کالایی سرمایه ای شده و به دلیل این تغییرات، شاهد تقاضای کاذب برای خرید این محصول هستیم.

برای اطلاع از آخرین قیمت انواع میلگرد ترانس و همچنین نرخ اجرت کشش مناسب برای محصولات فولادی میتوانید با همکاران ما در گروه صنعتی آتروپات در تماس باشید.

  • گروه صنعتی آتروپات
  • خرداد 12, 1400
  • 635 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 16 =

مشاوره رایگان از طریق واتساپ